Sunday, 13 March 2011

Rasai kehangatan

bila dah masuk universiti ni, macam2 yang di lalui. ada yang buruk, sedih, mengecewakan, kepenatan paling utama, tido tak cukup..tapi tak kurang jugak yang menggembirakan. gelak, menyanyi dengan kawan2 yg xsmpai setahun pon kenal. tapi kami dah macam adik beradik.memang ada terasa kadang2 bila ditegur. tapi sudah menjadi adik beradik, carik carik bulu ayam lama2 bertemu balik kan? tapi ni lah lumrah yang dilalui saban tahun dari mula universiti kat Malaysia ni ditubuhkan, in lah benda yang dilalui.sama...cuma latar masa, tempat dan masyarakat yang berbeza2.tapi kat mana pon kita brada, dalam negara ke, luar negara ke, tetap sama.. bercakap pasal luar negara.. teringat kat Jepun yang baru kena Tsunami. Nasib baik member aku Hannan dah balik sehari sebelum bencana berlaku..tapi kan ada orang cakap bencana ni berlaku bukan sebab semulajadi, tapi ada satu pelepasan kuasa dari tentera Illuminati(nak tau Search kat mana2 taip Illuminates) Wallahualam... apa2 pon simpati yg teramat sangat kepada mereka yg terkena bencana. Sesungguhnya Allah itu Maha berKuasa atas tiap2 satu perkara. Aku dah mula takut sebenarnya bila terjadi benda2 macamni. entah bila Allah nak uji kita... aku pon masih hidup di awang-awangan lagi..bila lah aku nak sedar...

2 comments:

  1. anyway...ni blog aku - http://rizakulihatakulalu.blogspot.com

    ReplyDelete